Wirtualna promocja i reklama – rozwiązania.

Tekst kierowany jest dla przedsiębiorstw, które chciałyby zaprezentować swój obiekt zgodnie ze trendami obowiązującymi w mediach elektronicznych. Jest to zestaw gotowych propozycji wraz z opisem i znaczeniem.Oferta pierwsza – WIRTUALNE WYCIECZKI.Wirtualna wycieczka jest współcześnie najbardziej efektywną i wspomagającą pozycją na liście metod przekazywania informacji o promowanym obiekcie. Jest to system połączonych ze sobą obrazków wykreowanych w taki sposób aby w pełni oddać perspektywę i głębię pomieszczeń i przestrzeni. Rozbudowane oprogramowanie produkuje interaktywną prezentację, która przekazuje pełne 360 stopni obrazu w każdym kierunku włączając w to zarówno spód, jak i górę. Przenosi to osobę oglądającą do obiektu, bez odklejania jej od laptopa, a to powoduje sposobność przykucia uwagi i zainteresowania potencjalnego Kontrahenta w bardzo istotnym momencie – podejmowania decyzji. Jak wiadomo im dłużej dana osoba będzie przebywała wśród przekazów reklamowych tym większa jest szansa, że zainteresujemy naszym tematem – dlatego użytkownik ma możliwość swobodnego poruszania się po przestrzeni, zbliżania i oddalania, płynnego przechodzenia do innych zdefiniowanych miejsc. Urozmaicenia takiego sposobu prezentacji są nieograniczone, mogą to być zarówno ,żywi” aktorzy poruszający się po prezentacji, jak i głos lektora opowiadający o atrakcjach i ważnych informacjach. Towarzyszyć temu może muzyka i odgłos poszczególnych elementów widocznych na przekazie. Technika dzisiaj umożliwia także włączanie elementów animacyjnych do takich prezentacji. Opcja druga – ZDJĘCIA Z WYSOKOŚCIInna perspektywa zawsze przykuwa uwagę odbiorcy. Jeżeli umożliwmy mu oglądanie otoczenia z wysokości np. 15 metrów, ze stuprocentową pewnością możemy liczyć na jego zainteresowanie. Wysokość to nie tylko nietypowe ujęcie w panoramach, to także sposobność pokazania miejsc docelowych w kontekście całego otoczenia. Zdjęcia z wysokości stwarzają na 100% nowe możliwości. Opcja trzecia – STRONY INTERNETOWE Tworzenie stron internetowych WWW oferuje niebywale dużo firm/spółek/korporacji, a zatem dostajemy bardzo bogaty wachlarz możliwości wizualnych i koncepcji na promowanie marki lub miejsca. Dzięki witrynie internetowej docieramy do odbiorców z własnym przekazem, możemy informować o wszelkich nowościach, zmianach i promocjach w dowolnym momencie. Dajemy też kolejne możliwość kontaktu i zbierania opinii obecnych i przyszłych Nabywców. Sposobność czwarta – KONIUNKCJA, POŁĄCZENIE, SUMAWszystkie powyższe opcje współgrają ze sobą, są komplementarne. Skorzystanie ze wszystkich powyższych opcji wiąże się z całą pewnością ze zwiększonym wydatkiem, natomiast między jednorazowym kosztem a zestawieniem z perspektywą zdobycia rzeszy nowych Klientów nie ma znaku równości. Przy wyborze propozycji wiązanych niektóre agencje reklamowe np. Inna Perspektywa Wrocław, stosują rabaty i promocje, co jest dodatkowym atutem.Rasumując. Inwestycje w sprawdzone lecz nowatorskie rozwiązania za każdym razem przynoszą efekty, a im więcej postawimy na zainteresowanie potencjalnego Kontrahenta naszą ofertą, tym Nabywca więcej poświęci nam.