Sprawdzone metody kampanii reklamowych na rynku rzeczywistym.

Mamy dwudziesty pierwszy wiek również w reklamie. Wiele z dziedzin promocji poszło w zapomnienie, wiele z nich wciąż się rozwija. Dla przykładu gadżety reklamowe, chociaż stare jak świat, wciąż cieszą się ogromną skutecznością i popularnością. A to za sprawą wysokiego rozwoju w tej dziedzinie. Z biegiem czasu ukazują się co raz to bardziej zadziwiające nowości, w różnorakich przedziałach cenowych, choć te powszechnie stosowane gadżety, tj. długopisy, kalendarze, zapinki do kluczy, czy przynajmniej zapałki nie odeszły w niepamięć. Ba! wciąż odnoszą sukcesy. By nie stać w miejscu powinno się rozwijać, pokazać się na rynku. Ofiarowanie klientowi np. ładnego zegara stwarza szansę na wejście danej firmy do jego świadomości dalej. Długi czas ekspozycji logotypu zaowocuje zwiększonymi zamówieniami i ich częstością. Dla różnych miast można poszukiwać ich zupełnie inaczej. Gadżety Wrocław – takie hasło dla miasta Wrocławia daje setki wyników w Yahoo dla firm związanych z omawianą dziedziną.