Sekretariat – fundament, każdej korporacji.

Większość firm nie zwraca uwagi do wizerunku i wyposażenia własnych pomieszczeń, czasem bagatelizują fragmenty ergonomii. Czyniąc w ów sposób nie zauważają, iż tracą nabywców, oraz siły własnych ludzi. Te dwa warunki skutkują na większą metę dużymi stratami.Stosując odpowiednie meble recepcyjne możemy zoptymalizować pracę pracowników, oraz podwyższyć ufność odbiorców. Jest dużo sposobów na zdobycie ufności kontrahenta, a jedną z tych metod jest zaproszenie do eleganckiego stołu konferencyjnego z komfortowymi fotelami. Tak samo można uzyskać z pracownikami, tzn. gdy nic go nie denerwuje, ani to siedzisko ani głośna wentylacja to może pracować porządniej, a to przekłada się na większe dochody dla firmy.Porządnie zaprojektowane gabinet umie zwiększyć dochody o więcej niż 16%. Statystyki, które podały taki wynik brały pod kontrolę dwie sprawy główna to okres jaki pracownik w skali dnia wymaga na koncentrację na pracy obok niedostatecznych wymogach pracy. Do tych przesłanek należały krzykliwe odcienie ścian, niewygodne krzesło, zbytnio niewystarczająca przestrzeń biurka itd. z kolei inny faktor pobierany pod adnotację to wynik otrzymany w negocjacjach. W tej dyscyplinie były pobierane porównanie konsekwencje negocjacyjne z dwóch identycznych czasów przed i po dekoracji. Konsekwencje były niesłychanie zadziwiające, ponieważ po odnowieniu sali konferencyjnej w jednej z firm ustalenia przynosiły większe efekty o przeszło 29 %.W badaniu opisanym była dodatkowo firma pogrzebowa, która po przemianie wystroju zanotowała przyrost przychodu o blisko 49 %. Efekt ten został osiągnięty za pośrednictwem dobranie w odpowiedniej estetyce mebli takich jak fotele, szafki, oraz muzyce i oświetleniu. Jak widać wygląd pokoi pracowniczych ma gigancie influencje na dochody odnoszone przez firmę.Badanie zaprezentowane powyżej jednoznacznie pokazało sens inwestycji w należytej jakości meble pracownicze i wystrój pomieszczeń gabinetowych.