Samochód terenowy Mazda Tribute

Naszą Mazdę kupiliśmy w 2009 roku. Nieodzowna była w tym wypadku pomoc znajomego, który na codzień zajmuje się sprowadzaniem i naprawą samochodów. Zaraz po zakupie podjęliśmy decyzję o montażu do samochodu dobrej instalacji gazowej. I tak do Tributki została założona instalacja składająca się m. in. z system wtrysku lub kontroli Lambda ESGI 2, reduktora / parownika ESGI a także wielozawóru Tomasetto. W mojej ocenie wszelkie oszczędności na instalacji gazowej, generują w czasie eksploatacji niepotrzebne problemy, w takim razie nie ma co robić jej oszczędnej wersji. Po zakupie musięliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie gdzie serwisować swój wóz. Warsztat Pana Kazia, ASO, a może własny garaż. Ja podstawowe rzeczy przy mechanice, i gros przy elektryce robię sam. Według mnie każdy kto lubi podłubać przy samochodzie, a do tego posiada podstawową wiedzę o mechanice i elektryce samochodowej może w dzisiejszych czasach dużo zaoszczędzić. Powszechna przystępność części nowych i używanych w internecie pozwala pozyskać wszystkie części tanio i bardzo szybko. Tribute została wyprodukowana w 2001 roku. Pod maską ma zamontowany benzynowy wolnossący motor 2.0 16V, posiada napęd 4×4, jak również kilkanaście przydatnych dodatków – szczegóły w danych technicznych. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o Mazdzie Tribute wejdź na mazda-tribute.rh3.pl.