Realizator

Skupiłem się na jazzie, akustyce, a Jarek mocno na metalowej realizacji, thrashowej, ale i również komercyjnej. Kiedy zaczęliśmy razem pracować okazało się, że mamy rozbieżne wnioski, niemniej jednak wynika z nich wspólny postęp. Bardzo dużo się od siebie uczymy.  Wnioski wszystkich osób dają połączenie komfortu pracy i kreatywności. Dyskusja o sprzęcie w gronie wszystkimi realizatorami pozwoliła na to, żeby utworzyć nagrania audio uniwersalne, tak aby ktoś kto wchodzi z zewnątrz będzie mógł zrealizować swój koncepcja. Wydaje mi się, że to działa, a świadczyć o tym mogą nagrody, na przykład dla Adore Dorath – Czeski Fryderyk w kategorii Hard/Heavy, audiofilska klasyczna płyta roku dla Motion Trio ,Chopin”, Bisery dla punk-skaowego Końca Świata, wiele jazzowych płyt roku m.in. dla Braci Oleś w międzynarodowych projektach. Ponadto współpraca z wielkimi jak m.in. Michael Nymman, Dave Liebmann, Theo Jorgensmann, wyżej wymienieni Motion Trio, popowy Feel, bądź bluesowy Cree. To wielkie praktykę i rozwój.