Podręcznik użytkownika samochodu Mazda Tribute

Nasz romans z Mazdą Tribute zaczął się w maju 2009 roku. Samochód kupiliśmy w Niemczech. Po zakupie musięliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie gdzie serwisować swój wóz. Warsztat Pana Kazia, ASO, a może jednak własny garaż. Według mnie każdy kto lubi podłubać przy samochodzie, a do tego posiada podstawową wiedzę o mechanice i elektryce samochodowej może w dzisiejszych czasach wiele zaoszczędzić. Powszechna dostępność części nowych i używanych w internecie pozwala pozyskać wszystkie części tanio i szybko. Ja podstawowe rzeczy przy mechanice, i bardzo dużo przy elektryce robię sam. Pierwszą decyzją po zakupie naszej mazdy było zlecenie montażu instalacji gazowej. W mojej ocenie wszelkie oszczędności na instalacji gazowej, generują w trakcie eksploatacji niepotrzebne problemy, wskutek tego nie ma co na niej oszczędzać. I tak do Tributki została założona instalacja składająca się m. in. z wtrysku gazu ESGI, reduktora / parownika ESGI a także wlewu paliwa – BRC. Mazda Tribute, której jesteśmy właścicielami jest z 2001 roku. Pod maską ma zamontowany benzynowy wolnossący silnik 2.0 16V, posiada napęd na 4 koła, a dodatkowo kilkanaście przydatnych dodatków – szczegóły w danych technicznych. Nasza strona: mazda tribute.rh3.pl to pierwsza polska strona stworzona i prowadzona przez właściciela tego właśnie samochodu.