Mazda Tribute

W 2009 roku z żoną sprowadziliśmy z Niemiec naszą pierwszą Mazdę – Tribute. Po zakupie musięliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie gdzie serwisować swój samochód. Warsztat Pana Kazia, ASO, a może jednak własny garaż. Według mnie każdy kto lubi podłubać przy samochodzie, a do tego posiada podstawową wiedzę o mechanice i elektryce samochodowej może w dzisiejszych czasach sporo zaoszczędzić. Powszechna dostępność części nowych i używanych w internecie pozwala zdobyć wszystkie części bez zbytnich kosztów i bardzo szybko. Ja podstawowe rzeczy przy mechanice, i większość przy elektryce robię sam. Pierwszą decyzją po zakupie naszej mazdy był montaż dobrej instalacji gazowej. W mojej ocenie wszelkie oszczędności na instalacji gazowej, generują w czasie eksploatacji niepotrzebne problemy, wskutek tego nie ma co robić jej oszczędnej wersji. I tak do Tributki została założona instalacja składająca się m. in. z system wtrysku lub kontroli Lambda ESGI 2, reduktora / parownika ESGI a także wlewu paliwa – BRC. Mazda Tribute, której jesteśmy właścicielami jest z 2001 roku. Pod maską ma zamontowane benzynowe wolnossące serce 2.0 16V, posiada napęd na cztery koła, a dodatkowo kilkanaście przydatnych dodatków – szczegóły w danych technicznych. Nasza strona: mazda-tribute.rh3.pl to 1-wsza polska strona stworzona przez właściciela tej marki.