Księgarnia internetowa fabryka

Chociaż wyrosła z fantastyki, aktualnie jest to jedynie niewielka, choć znacząca część jej działalności. Mówimy o księgarni interentowej „Fabryka”, która zaczynała jeszcze jako „Fabryka Słów” i jako taka jest bardziej znana użytkownikom Internetu.Ze 100% pewnością fani fantastyki należą do najwierniejszych i najbardziej konserwatywnych fanów, niemniej jednak czy to wystarczy aby nie tylko utrzymać, ale również rozwinąć internetową sprzedaż książek i multimediów? Raczej nie. Bez konsekwentnych działań promocyjnych sklep fabryka.pl może pozostać wyłącznie niszowym miejscem dla fanów, a to ze 100% pewnością nie zapewnie jej długiej egzystencji.Ażeby księgarnia internetowa działała prawidłowo powinna po pierwsze prezentować jak najszerszą ofertę, poczynając od książek, poprzez ebooki aż po multimedia. Po drugie konieczne są działania promocyjne, które nie tylko przyciągają użytkowników, ale głównie utrwalają świadomość marki. Dopiero takie kompleksowe działania pozwalają rozwijać internetowy zakład produkcyjny, a nie tylko skazywać go na wegetację zakończoną powolną śmiercią z zapomnienia.Pomimo wszystko z naszej strony to raczej teoretyzowanie, ponieważ jeżeli bardzo dużo czytam, to natomiast 99% książek i czasopism dociera do mnie w formie elektronicznej, a póki co, Fabryka w takiej postaci wydawnictw nie ma w swoim asortymencie.