Jeżdżę samochodem Mazda Tribute

W 2009 roku zakupiliśmy naszą pierwszą Mazdę – był to model Tribute. Po zakupie musięliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie gdzie serwisować swój czterokołowiec. Warsztat Pana Kazia, ASO, a może jednak prywatny garaż. Według mnie każdy kto lubi podłubać przy samochodzie, a do tego posiada podstawową wiedzę o mechanice i elektryce samochodowej może w dzisiejszych czasach niemało zaoszczędzić. Powszechna przystępność części nowych i używanych w internecie pozwala pozyskać wszystkie części bez zbytnich kosztów i szybko. Ja podstawowe rzeczy przy mechanice, i większość przy elektryce robię sam. Mazda, której jesteśmy właścicielami jest z 2001 roku. Pod maską ma zamontowany benzynowy wolnossący motor 2.0 16V, posiada napęd 4×4, a także kilkanaście przydatnych dodatków – szczegóły w danych technicznych. Pierwszą decyzją po zakupie naszej mazdy było zlecenie montażu instalacji gazowej. W mojej ocenie wszelkie oszczędności na instalacji gazowej, generują podczas eksploatacji niepotrzebne problemy, wobec tego nie ma co robić jej oszczędnej wersji. I tak do Tributki została założona instalacja składająca się m. in. z system wtrysku lub kontroli Lambda ESGI 2, zbiornika gazu – STAKO tor. 650/220/55 a także wlewu paliwa – BRC. Nasza strona: mazda-tribute.rh3.pl to pierwsza polska strona stworzona i prowadzona przez właściciela tej marki.