Formy reklamy

Istnieją różnorakie formy reklamy, jedne stosowane w bardzo wielu przypadkach, inne w bardzo niewielu sytuacjach. Wybranie odpowiedniej to połowa sukcesu. Firmy świadczące usługi przez globalną sieć powinny skupić się głównie na promocji w sieci, mniej na reklamie w innych mediach. Ci przeważnie rzadko zapamiętują poprawnie domeny www, które zobaczą w telewizji albo usłyszą w radiu. Dlatego w takim przypadku całkiem dobrze skupić się wyłącznie na marketingu internetowym. Szczególnie polecam uwadze reklamę kontekstową – jest ona dopasowana tematycznie do stron na których się pojawia, do tego płacimy wyłącznie za efekty czyli w tym wypadku kliknięcia użytkowników sieci Internet przenoszące na naszą stronę.W sytuacji promocji firm/działalności jednoosobowych/przedsiębiorstw nie związanych z internetem korzysta się z relamy w telewizji, radiu, gazetach, rozdawana jest również odzież promocyjna taka jak koszulki reklamowe. A przy tym efekt promocji wzmocni odpowiednia akcja marketingowa w Internecie. Ogłoszenia w mediach, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych, odzież promocyjna to wyłącznie niektóre sposoby wykorzystywane do wypromowania marki.