Elektromechanika Legnica

Gdy już mamy ustawione zawory i wymienione świece możemy przystąpić do synchronizacji gaźników, tutaj też trzeba zwrócić uwagę na stan filtra powietrza, musi się nadawać do użytku.Gaźniki synchronizujemy po to, by motocykl nasz miał prawidłowe spalanie, gaźniki przed synchronizacją powinny być odpowiednio wyregulowane, czyli odpowiedni poziom pływaka w komorze pływakowej i prawidłowo ustawiona dysza składu mieszanki, najlepsze ustawienie gwarantuje Elektromechanika Legnica.Do synchronizacji gaźników służą nam wakuometry, które umożliwią nam idealne ustawienie przepustnic we wszystkich gaźnikach. Odbywa się to za pomocą mierzenia podciśnienia w krućcach dolotowych, gdzie w każdym z nich musi być identyczne podciśnienie, gdy podciśnienie jest identyczne na wszystkich krućcach wtedy mamy gaźniki zsynchronizowane. Wtryski również synchronizujemy jak gaźniki, przed wtryskiwaczem jest przepustnica mechaniczna, taka jak w zwykłym gaźniku i ją właśnie synchronizujemy. Natomiast nie interesuje nas skład mieszanki(wyjątek m.in. Suzuki TL, gdzie przy wtrysku również ustawiamy skład mieszanki)ale w innych motocyklach odpowiadają za to już mapy wtrysku, które są wgrane przez producenta w komputer motocykla. Po synchronizacji silnik będzie nam pracował równo, nie będzie strzelał ani w gaźnik, ani w wydech.